• שירותי הדברה מתקדמים

  • הדברה ירוקה מקצועית

הדברת עש המזון

הדברת עש המזון – לשקט הנפשי שלכם

הדברת עש המזון היא חובה בכל מפעל המייצר ואורז קטניות. המזונות החביבים ביותר על עש המזון הם סוגי קטניות למיניהם, ללא הבחנה בין גדלים וטעמים שונים. כל עוד מדובר בקטניות, סביר להניח שתמצאו שם את עש המזון מנסה לחדור לשם. מרוב להיטות מסוגל העש לקרוע אפילו שקיות, מאחר ובפיו יש גפיים חדים אשר יכולים לקרוע את השקיות האורזות ולהכניס את ביציו ומחושיו פנימה. הצורך לבצע הדברת עש המזון לא נגמר במפעל. מאחר והעש חודר לשקיות, כל אדם שיקנה שקית נגועה יכניס ללא ידיעתו את הצרה אליו הביתה ישר לתוך הארון. אז איך מזהים שצריך להזמין הדברת עש המזון עוד היום?

 הדברת עש המזון – כל הדרכים לדעת שאתם בבעיה

 קורים לבנים

 קורים נוטים להיות מזוהים עם עכבישים, אך עש המזון הוא חרק בעל גלגול חיים מלא. משמעות הדבר היא שלאחר היותו זחל, הוא הופך לגולם אשר זקוק לקורים שיגנו עליו ויעניקו לו את השקט אותו הוא צריך להתפתחותו. אם במקרה אתם מתחילים לראות קורים לבנים בתוך ארון המזון, על המוצרים בתוכו או באזור, תבינו שכנראה לא מדובר בעכבישים. הזמינו הדברת עש המזון עוד היום כדי למנוע מהבעיה להמשיך ולהתפתח.

 אריזות מחוררות

 אריזות של קטניות המגיעות אליכם הביתה הן תמיד סיבה לחשד. כדאי להפוך קצת את השקית או לנער בכיוונים שונים ולוודא כי השקית אטומה ואין בה חורים. אם תראו חורים קטנים בגודל של ראש סיכה או זחלים ופרפרים תוך כדי הניעור, מומלץ להזמין הדברת עש המזון ולזרוק את האריזה הנגועה רחוק מהבית ככל האפשר.

 זחלים על הקירות

 רוב האנשים לא מבחינים בזחלים כאשר הם מתנועעים בתוך הבית. הם קטנים, שקטים ובעיקר זוחלים לאט עד כדי כך שקשה לשים לב אליהם. אם ראיתם תנועה חשודה אל תתעצלו, לכו לבדוק במה מדובר. אם יש לכם זחלים ליד ארונות המטבח, הדברת עש המזון היא הצעד הבא שתצטרכו לעשות, אפילו לפני שתתיישבו בחזרה על הספה כדי להוציא אנחה קלה.

ריסוס  עש המזון עושים רק אצל מומחי ההדברה חייגו 054-4386025