• שירותי הדברה מתקדמים

  • הדברה ירוקה מקצועית

הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב – איך להפטר מהחרקים ולהישאר בחיים?

חרקים… זו תמיד מילה שמעוררת בנו תחושת צמרמורת וגועל. מבחינתי חרקים זו מכה שלא כתובה בתורה. שונאת אותם ואת הנוכחות שלהם בבית. עצם הידיעה שהם נמצאים בבית שלי מוציאה אותי מהכלים ולא מאפשרת לי לתפקד כמו שצריך. בעבר, הדברה הייתה סיפור מההפטרה, אבל היום עם כל השיטות החדשניות והמדבירים המקצועיים והמנוסים הקיימים בשוק, ההדברה הולכת אחת ושתיים. צ'יק צ'ק ואין שום חרק. הדברה בתל אביב ניתן לעשות במגוון שיטות שונות ומשונות. במאמר שלפניכם סקירה קצרה על שיטות ההדברה הקיימות:

הדברה בתל אביב – סוגי ההדברה השונים:

הדברה כימית – סוג ההדברה הנפוץ ביותר והוותיק ביותר הינו סוג ההדברה הכימית. הדברה זו ביצעו גם אבות אבותינו לפני שנים מספר. בעבר, כל מי שהיה רוצה לבצע הדברה בביתו היה מבצע הדברה כימית. יתרונות השיטה: יעילה, הורגת את כל החרקים במכה אחת ולא משאירה סימן. חסרונות – החומרים שבהם משתמשים לדברה זו הינם חומרים רעילים שמסוכנים לבריאות בני האדם. לאחר ביצוע הדברה כימית בבית מומלץ לפנות אותו למספר שעות או מספר ימים.

הדברה ביולוגית – הדברה זו נעשית על ידי בעלי חיים שאוכלים את החרקים. הדברה זו יעילה בעיקר שטחי חקלאות גדולים שלא ניתן לרסס בהם כיוון שבעקבות גודל השטח הריסוס אינו יעיל כלל. הדברה ביולוגית מומלצת בתחום החקלאות בלבד.

הדברה אקולוגית – הדברה זו תפסה תאוצה לאחרונה, ביחד עם הטרנד החדש של עולם נקי יותר ובריא יותר. הדברה אקולוגית מתבצעת בעזרת חומרים אקולוגיים הבריאים לסביבה ולבני האדם. בהדברה אקולוגית אין צורך לפנות את הבית ואין צורך לשטוף אחר כך את הרצפה בהיסטריה בגלל החומרים הרעילים. החסרונות של שיטה זו שלא תמיד ההדברה היא חד משמעית ולעיתים החרקים חוזרים ובגדול.

הדברה בתל אביב – למען בטיחות ילדכם

הדברה בתל אביב היא הכרחית. בתל אביב מסתובבים הרבה סוגים שונים של חרקים ומזיקים. דבר זה מסוכן לילדכם. אתם יכולים ללכת עם ילדכם לגינה ציבורית, לתת לו לשחק בחול ולגלות שחלילה ילדכם נעקץ מעקרב. הדברה בתל אביב היא לא מותרות, היא דרך חיים. הזדרזו והזמינו הדברה בתל אביב.